Новини

26.11.2017

Вебінар: 8 кроків моделі ВООЗ щодо процесу надання послуг із забезпечення крісел-колісних

Представляємо вступ до 8-крокової моделі ВООЗ щодо процесу надання послуг із забезпечення крісел-колісних

Детальніше »

12.11.2017

Професійні документи - оновлення

Опубліковано та розміщено у вільному доступі два документи

Детальніше »

06.10.2017

Академія інсульту - 2017

10 листопада 2017 року в рамках Академії інсульту - 2017 відбудеться спільне засідання фахових організацій у якому приймає участь Асоціація.

Детальніше »

13.09.2017

Створена нова закладка на нашому веб сайті

Нашому веб сайті створено нову закладку - Членство

Детальніше »

08.09.2017

8 вересня День фізичної терапії

8 вересня увесь професійний світ святкує День фізичної терапії

Що потрібно для вступу до Асоціації?

Шановні друзі!
Ми висловлюємо Вам свою подяку за інтерес до нашої організації та її діяльності. Українська Асоціація фізичної терапії є всеукраїнською професійною громадськю організацією головною метою якої є формувати, сприяти розвиткові професії "фізична терапія". Вступ до нашої оганізації є на добровільній основі та передбачає проходження ряд вступних процедур, які висвітленні нижче. Перед вступом до Асоціації та подачі документів, рекомендуємо детально ознайомитись з документами Асоціації та принципами яких дотримується Асоціація.


Процедура подачі документів на вступ до Асоціації

1. Особи, які бажають набути членства у Асоціації, повинні подати до Правління Асоціації власноручно (тобто від руки) написану заяву (приклад оформлення заяви).
Дійсною вважається заява, яка була написана не пізніше ніж за 6 (шість) місяців, до дати подачі заяви.

2. Подати копії супроводжуючих документів, зокрема:

  • копії сторінок паспорта, на яких є дійсна фотографія власника, його прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, серія та номер цього документа, дата видачі та місце проживання;
  • копію ідентифікаційного номера;
  • копії документів про вищу освіту (за наявності):
    • диплом про вищу освіту рівня бакалавр;
    • диплом про вищу освіту рівня спеціаліст або магістр;
    • додатки до дипломів;
    • за бажанням копії інших посвідчень, свідоцтв, сертифікатів, які заявник бажає подати додатково.
 
УВАГА! Усі документи, включно із заявою подаються в електронному вигляді у форматі .pdf або іншого формату (напр. .jpeg; .tiff; .png) на нашу електронну пошту: rehabl@ukr.net. Копії документів повинні бути скановані або сфотографовані, чіткі та розбірливі. Правління залишає за собою право у випадку недостатніх чи неточних даних зобов’язувати заявника надавати йому додаткові чи підтверджуючі документи його особистості та/або професійної кваліфікації.

3. Після отриманная усіх документів від заявника, Правління Асоціації один раз на квартал розглядає та приймає рішення про прийняття (або неприйняття) особи в члени Асоціації з присвоєнням відповідної категорії членства. Повідомлення про рішення Правління надсилається заявнику на його електронну пошту.

4. З моменту прийняття позитивного рішення про прийом в члени Асоціації, заявнику відповідної категорії членства надаються реквізити для сплати вступного та членського внесків. Внески повинні бути сплачені протягом квартального оновлення Реєстру Асоціації. Кандидати, категорія членства яких, не передбачає сплати внесків, проходять реєстрацію у Асоціації без підтвердження сплати.

5. Після сплати кандидатом відповідної категорії членства вступного та членського внесків, Правління Асоціації протягом квартального оновлення Реєстру Асоціації проводить реєстрацію нового члена Асоціації, яка включає в себе:



Надсилаючи ці, та інші дані, Ви даєте даю згоду на обробку і використання персональних даних згідно із Законом України «Про захист персональних даних».


Усі питання, які викликають у Вас потребу у додатковому
роз'ясненні щодо втступу та членства в Асоціації просимо надсилати
на нашу електронну адресу rehabl@ukr.net


Дякуємо за співпрацю!